Αρχική > Άρθρα > Άρθρα σε άλλα έντυπα > Άρθρο για εφημερίδα «ΑΞΙΑ»
Κάτι μου λέει ότι όταν παραδόθηκαν τα νέα σχολικά βιβλία εκεί όπου παραδόθηκαν και ελέγχθηκαν εκεί όπου ελέγχθηκαν, ουδείς από τους «αρμόδιους» πίστεψε ότι πλην των μαθητών και των δασκάλων – καθηγητών θα τα διαβάσει οποιοσδήποτε άλλος.  Με το που ξέσπασε ωστόσο το ζήτημα με το βιβλίο της ιστορίας της ΣΤ΄ Δημοτικού – ξέρετε, αυτό που μαθαίνει τα παιδιά ότι οι Έλληνες της Σμύρνης συνωστίζονταν στην παραλία και ότι υπό τον Σουλτάνο οι Έλληνες ζούσαν αρμονικά με τους Τούρκους-  υπήρξαν διάφοροι «περίεργοι» που αποφάσισαν να το …ψάξουν λίγο περισσότερο το θέμα.

Όσο ψάχνουμε βρίσκουμε.

Εγώ είμαι ένας απ΄ αυτούς τους αρκετούς που ψάχνουν. Πολλοί  διαβάζουν και σημειώνουν και ενημερώνουν .Δημιουργήθηκε έτσι ένα «κύκλωμα». Ευτυχώς.
Έτσι, ανακαλύψαμε το κείμενο του Σημίτη  στη «Γλώσσα» της Γ΄ Γυμνασίου,  έτσι ανακαλύψαμε  τις «Γενικές Διδακτικές Οδηγίες» στους διδάσκοντες , έτσι αρχίσαμε να καταλαβαίνουμε τι  είχαν σχεδιάσει οι …νεοεκπαιδευτές της νεολαίας , έτσι ανακαλύπτουμε κάθε μέρα και κάποιο καινούργιο κομμάτι της στρατηγικής μέσω της οποίας γράφτηκαν ΟΛΑ τα νέα βιβλία. Έτσι ανακαλύψαμε τη γκρίζα διαφήμιση του pc game στη « Γλώσσα » της …Ε΄. Δημοτικού.

Δυο καινούργια που ανακαλύψαμε:

1. Στο βιβλίο του Εκπαιδευτικού για τη διδασκαλία Νεοελληνικής Γλώσσας της Γ΄ Γυμνασίου, στις Γενικές Διδακτικές Οδηγίες ( σελίδα 47), γράφονται τα εξής καταπληκτικά για την ενότητα «Είμαστε όλοι ίδιοι, είμαστε όλοι διαφορετικοί»  με την επεξήγηση ότι αυτά διδάσκονται στο επίπεδο της γλωσσικής διδασκαλίας για να συστηματοποιήσουν οι μαθητές τις γνώσεις που αφορούν τις …ευθείες και τις πλάγιες ερωτηματικές προτάσεις!!!!!!!!! : «  Η επιλογή του θεματικού άξονα, δίνει την ευκαιρία να ευαισθητοποιηθούν και να προβληματιστούν οι μαθητές πάνω σ΄ ένα από τα πιο κρίσιμα ζητήματα που απασχολούν τις σύγχρονες κοινωνίες……οι σκοποί της διδασκαλίας δεν πρέπει να περιοριστούν σε ανέξοδη, βερμπαλιστική καταδίκη των διακρίσεων…να επιδιωχθεί μια βαθύτερη προσέγγιση του προβλήματος…τα κείμενα να φωτίζουν διάφορες όψεις του προβλήματος…μεγάλο φάσμα κειμενικών ειδών….δυο αφίσες…ένα κόμικς και τέσσερα κείμενα έκφρασης ιδεών, «στρατευμένα»….το ένα είναι πολιτική ομιλία…».Μέσα από ένα «στρατευμένο» κείμενο πολιτικής ομιλίας, τα παιδιά της  Γ΄. Γυμνασίου μαθαίνουν για τις ευθείες και πλάγιες ερωτηματικές προτάσεις!

2. Στην ενότητα «Ερωτήσεις- Ασκήσεις-Δραστηριότητες» του Ανθολογίου της Β΄Γυμνασίου , οι μαθητές και μαθήτριες των 13-14 ετών καλούνται « Με βάση τις βελτιωτικές επεμβάσεις που αναφέρονται στο κείμενο, να γράψετε τις προδιαγραφές για την εμφάνιση και τη συμπεριφορά της ιδεώδους εταίρας» καθώς και να αναφέρουν «Ποια καλλυντικά και σε ποια μέρη του σώματος χρησιμοποιούνται από τις εταίρες». Ποιες ήταν οι εταίρες: Αυτές οι γυναίκες που «έναντι χρηματικής αμοιβής ή άλλων παροχών προσέφεραν τη συντροφιά τους σε ανύπαντρους ή παντρεμένους άντρες με τους οποίους συνδέονταν προσωρινά ή μονιμότερα». Και για να το καταλάβουν καλύτερα το θέμα: « Δεν έχει κάποια εταίρα γλουτούς; Της προσθέτει ραμμένους κάτω από το φόρεμα, έτσι ώστε όσοι τη βλέπουν να εκστασιάζονται με τα οπίσθιά της».

Θα μου πείτε, με τα όσα βλέπουν και ακούνε πλέον τα παιδιά στην τηλεόραση, οι «ραμμένοι γλουτοί» μας μάραναν;

Αν έτσι σκέφτεστε, τότε τα γραφόμενά μου ΔΕΝ σας αφορούν.
 
        
 
©2004-2024 Created and Powered by EXIS I.T. - Designed by ::ittech.gr::